Шардарбекова Кулаш Койшибаевна
Фак: «Мектепке дейінгі тәрбие»
ҚМҚПИ фак: «Биология және экология
Қазақстан Халықтар достық университеті
(мектеп жасына дейінгі оқыту )
Білімі - жоғары
Санаты - жоғары
Еңбек өтілі 22- жыл.
Тәрбиеші-балабақшаны бақша деп алып, келген бала гүл болса,онда ол сол гүлді баптап,күтіп,барлық жәндіктер мен құстардан қорғайтын бағбан.Гүліміз бала,бағбанымыз тәрбиеші.Балаға бағыт-бағдар, тәлім-тәрбие беретін отбасынан кейінгі екінші анасы.Топтағы әрбір бала бір ашылмаған сыр,құпия.Әр баланың мінезі әр түрлі.Бір бала жылдам болса,екінші бала баяу,барлық нәрсені байыппен жасағанды жақсы көретін келеді.Ал үшінші бала болса өзімен-өзі отырғанды жаны сүйетін болып келеді.Оқу инемен құдық қазғандай десе,тәрбие де инемен құдық қазғандай деп айтуға болады.Себебі жоғары да айтып өткендей әр баланың көңілінен жол табу ол бір үлкен ғылым дейтін болсақ,онда тәрбиеші ол-ғалым болып саналмайды ма?Сол үшін тәрбиеші әр баланың жас ерекшелігіне,мінез құлқына қарай бейімделіп,онымен бірге бала болып сөйлесіп,бала болып ойнап, бала болып күлу оңай емес,ол үлкен шеберлікті қажет ететін жұмыс.Абай аавгуст айтқандай «Жас бала анасынан туғанда екі мінезбен туады,біріншіс-ішсем,жесем,ұйықтасам,ойнасамболса, ал екіншісі білсем, көрсем, қарасам, ұстасам, ол немене? ол кім екен?»деген қызығушылығы тұрады.Мұның бәрін білгісі келген балаға тәрбиеші бағыт-бағдар беріп,көмек көрсетіп,тексеру нұсқау тәрбиешінің тікелей міндеті. Шын жүрекпен қалаған кәсіп пен таза тер төгілген еңбек арқылы өмірлік аброй-беделді,қоғам алдындағы құрмет сыйға ие болуға болады.ал тәрбиеші болу-айтуға ғана оңай шаруа болғанымен,бұл мамандықтың қоғам үшін қаншалықты маңызы барлығын сол кәсіпті таңдағандар,осы жолда еңбек етіп,тер төгіп жүрген жандар ғана түсінеді.