Педагог-тәрбиешілер - ГККП "Ясли сад №118" http://118.almatybala.kz/ ru Педагог-тәрбиешілер - ГККП "Ясли сад №118" DataLife Engine КЕҢЕС беру пунктінің жұмысы http://118.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/1611-kees-beru-punktn-zhmysy.html http://118.almatybala.kz/konsultacijaly-punkt/1611-kees-beru-punktn-zhmysy.html
]]>

]]>
admin118 Tue, 02 Sep 2025 13:19:44 +0600
2025-2026 Оқу жылының негізгі бағыттары http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1609-2025-2026-ou-zhylyny-negzg-bayttary.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1609-2025-2026-ou-zhylyny-negzg-bayttary.html






]]>







]]>
admin118 Fri, 29 Aug 2025 16:23:32 +0600
Ұлы Жеңістің 80 жылдығына арналған мерекелік концертке белсене қатысқаны үшін http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1608-ly-zhest-80-zhyldyyna-arnalan-merekelk-koncertke-belsene-atysany-shn.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1608-ly-zhest-80-zhyldyyna-arnalan-merekelk-koncertke-belsene-atysany-shn.html
]]>

]]>
admin118 Wed, 27 Aug 2025 15:09:55 +0600
Сөжетті -рөлді ойындар Ересек "Айгөлек" тобы http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1582-szhett-rld-ojyndar-eresek-ajglek-toby.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1582-szhett-rld-ojyndar-eresek-ajglek-toby.html

]]>


]]>
admin118 Mon, 14 Jul 2025 14:48:40 +0600
Алимбаева Дана Абдинабиевна http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/689-alimbaeva-dana-abdinabievna.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/689-alimbaeva-dana-abdinabievna.html








1.Халықаралық  гуманитарлық техникалық университеті  мамандығы (қазақ тілі және әдебиеті)

 2. Академик Ә. Куатбеков атындағы  Халықтар достық  университеті "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу"

                                                                       Білімі - жоғары 

 Педагог-модератор (2021ж)

     Еңбек өтілі 14- жыл.

Менің тәрбиешілік еңбек жолымның басталуына көп уақыт бола қоймаса да балабақша өмірі мен үшін соншалық таныс, көзіме оттай ыстық, көңіліме әбден жақын болып кетті. Бала тәрбиесі отбасынан басталып балабақшада, мектепте жалғасы табады. Бір аңдағаным тәрбиеші болу түсінген жанға асқан жауапкершілік пен орасан еңбекті қажет етеді.Күн сайын бір жаңалықты ашқын келеді, көп ізденіп, тәрбиеленушілерін көп нәрсені білгенін, ақылды, ұқыпты, болғанын қалайсың.

Олай дейтініміз - тәрбиеші еңбегі біріншіден,адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс болса, екіншіден ол үнемі тәрбиенушілермен қарым - қатынаста болып, білсем үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына  алған маман. 

Тәрбиеші өз ісіне деген сүйіспеншілікті тәрбиеленушілерімен  ұштастыра алғанда ғана шын мәнінде тәрбиеші болмақ.Біздер тәрбиешілер күнделікті өмірдің жай ғана адамы емес, болашақты құрушылардың, адамзаттың сәулетті болашағын жасаушыларды тәрбиелеп отырғанымызды ойласақ, өзінен өзі тәрбиеші мұратының қандай айқын болатынына көз жеткізе бағамдап, жауапкершілігін терең ұғына түсеміз. Әр баланың өмірі - бір тағдыр. Сондықтан бала үшін жұмысты жандандыру басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу.

Бала жанын ұғына білу баланың ықласын оята білу, кең ойлай білуге үйрету үшін шығармашылық   ізденіс қажет.

Сол бір балаң арманымен мен де бүгін тәрбиеші деген киелі мамандықтың иесі болып жүрмін және өте мақтан етемін.


]]>








1.Халықаралық  гуманитарлық техникалық университеті  мамандығы (қазақ тілі және әдебиеті)

 2. Академик Ә. Куатбеков атындағы  Халықтар достық  университеті "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу"

                                                                       Білімі - жоғары 

 Педагог-модератор (2021ж)

     Еңбек өтілі 14- жыл.

Менің тәрбиешілік еңбек жолымның басталуына көп уақыт бола қоймаса да балабақша өмірі мен үшін соншалық таныс, көзіме оттай ыстық, көңіліме әбден жақын болып кетті. Бала тәрбиесі отбасынан басталып балабақшада, мектепте жалғасы табады. Бір аңдағаным тәрбиеші болу түсінген жанға асқан жауапкершілік пен орасан еңбекті қажет етеді.Күн сайын бір жаңалықты ашқын келеді, көп ізденіп, тәрбиеленушілерін көп нәрсені білгенін, ақылды, ұқыпты, болғанын қалайсың.

Олай дейтініміз - тәрбиеші еңбегі біріншіден,адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс болса, екіншіден ол үнемі тәрбиенушілермен қарым - қатынаста болып, білсем үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына  алған маман. 

Тәрбиеші өз ісіне деген сүйіспеншілікті тәрбиеленушілерімен  ұштастыра алғанда ғана шын мәнінде тәрбиеші болмақ.Біздер тәрбиешілер күнделікті өмірдің жай ғана адамы емес, болашақты құрушылардың, адамзаттың сәулетті болашағын жасаушыларды тәрбиелеп отырғанымызды ойласақ, өзінен өзі тәрбиеші мұратының қандай айқын болатынына көз жеткізе бағамдап, жауапкершілігін терең ұғына түсеміз. Әр баланың өмірі - бір тағдыр. Сондықтан бала үшін жұмысты жандандыру басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу.

Бала жанын ұғына білу баланың ықласын оята білу, кең ойлай білуге үйрету үшін шығармашылық   ізденіс қажет.

Сол бір балаң арманымен мен де бүгін тәрбиеші деген киелі мамандықтың иесі болып жүрмін және өте мақтан етемін.


]]>
admin118 Sat, 12 Jul 2025 14:05:46 +0600
Шардарбекова Кулаш Койшибаевна http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/228-shardarbekova-kulash-kojshibaevna.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/228-shardarbekova-kulash-kojshibaevna.html                                       Алматы қалалық №1педагогикалық колледж.

                               Фак: «Мектепке дейінгі тәрбие»   

                               ҚМҚПИ   фак: «Биология және экология

         Қазақстан Халықтар достық университеті

                                  (мектеп жасына дейінгі оқыту )

                                                       Білімі - жоғары 

 Санаты - Педагог-модератор (2024ж)

      Еңбек өтілі 27- жыл.

Тәрбиеші-балабақшаны бақша деп алып, келген бала гүл болса,онда ол сол гүлді баптап,күтіп,барлық жәндіктер мен құстардан қорғайтын бағбан.Гүліміз бала,бағбанымыз тәрбиеші.Балаға бағыт-бағдар, тәлім-тәрбие беретін отбасынан кейінгі екінші анасы.Топтағы әрбір бала бір ашылмаған сыр,құпия.Әр баланың мінезі әр түрлі.Бір бала жылдам болса,екінші бала баяу,барлық нәрсені байыппен жасағанды жақсы көретін келеді.Ал үшінші бала болса өзімен-өзі отырғанды жаны сүйетін болып келеді.Оқу инемен құдық қазғандай десе,тәрбие де инемен құдық қазғандай деп айтуға болады.Себебі жоғары да айтып өткендей әр баланың көңілінен жол табу ол бір үлкен ғылым дейтін болсақ,онда тәрбиеші ол-ғалым болып саналмайды ма?Сол үшін тәрбиеші әр баланың жас ерекшелігіне,мінез құлқына қарай бейімделіп,онымен бірге бала болып сөйлесіп,бала болып ойнап, бала болып күлу оңай емес,ол үлкен шеберлікті қажет ететін жұмыс.Абай атамыз айтқандай «Жас бала анасынан туғанда екі мінезбен туады,біріншіс-ішсем,жесем,ұйықтасам,ойнасамболса, ал екіншісі білсем, көрсем, қарасам, ұстасам, ол немене? ол кім екен?»деген қызығушылығы тұрады.Мұның бәрін білгісі келген балаға тәрбиеші бағыт-бағдар беріп,көмек көрсетіп,тексеру нұсқау тәрбиешінің тікелей міндеті. Шын жүрекпен қалаған кәсіп пен таза тер төгілген еңбек арқылы өмірлік аброй-беделді,қоғам алдындағы құрмет сыйға ие болуға болады.ал тәрбиеші болу-айтуға ғана оңай шаруа болғанымен,бұл мамандықтың қоғам үшін қаншалықты маңызы барлығын сол кәсіпті таңдағандар,осы жолда еңбек етіп,тер төгіп жүрген жандар ғана түсінеді.


]]>
                                      Алматы қалалық №1педагогикалық колледж.

                               Фак: «Мектепке дейінгі тәрбие»   

                               ҚМҚПИ   фак: «Биология және экология

         Қазақстан Халықтар достық университеті

                                  (мектеп жасына дейінгі оқыту )

                                                       Білімі - жоғары 

 Санаты - Педагог-модератор (2024ж)

      Еңбек өтілі 27- жыл.

Тәрбиеші-балабақшаны бақша деп алып, келген бала гүл болса,онда ол сол гүлді баптап,күтіп,барлық жәндіктер мен құстардан қорғайтын бағбан.Гүліміз бала,бағбанымыз тәрбиеші.Балаға бағыт-бағдар, тәлім-тәрбие беретін отбасынан кейінгі екінші анасы.Топтағы әрбір бала бір ашылмаған сыр,құпия.Әр баланың мінезі әр түрлі.Бір бала жылдам болса,екінші бала баяу,барлық нәрсені байыппен жасағанды жақсы көретін келеді.Ал үшінші бала болса өзімен-өзі отырғанды жаны сүйетін болып келеді.Оқу инемен құдық қазғандай десе,тәрбие де инемен құдық қазғандай деп айтуға болады.Себебі жоғары да айтып өткендей әр баланың көңілінен жол табу ол бір үлкен ғылым дейтін болсақ,онда тәрбиеші ол-ғалым болып саналмайды ма?Сол үшін тәрбиеші әр баланың жас ерекшелігіне,мінез құлқына қарай бейімделіп,онымен бірге бала болып сөйлесіп,бала болып ойнап, бала болып күлу оңай емес,ол үлкен шеберлікті қажет ететін жұмыс.Абай атамыз айтқандай «Жас бала анасынан туғанда екі мінезбен туады,біріншіс-ішсем,жесем,ұйықтасам,ойнасамболса, ал екіншісі білсем, көрсем, қарасам, ұстасам, ол немене? ол кім екен?»деген қызығушылығы тұрады.Мұның бәрін білгісі келген балаға тәрбиеші бағыт-бағдар беріп,көмек көрсетіп,тексеру нұсқау тәрбиешінің тікелей міндеті. Шын жүрекпен қалаған кәсіп пен таза тер төгілген еңбек арқылы өмірлік аброй-беделді,қоғам алдындағы құрмет сыйға ие болуға болады.ал тәрбиеші болу-айтуға ғана оңай шаруа болғанымен,бұл мамандықтың қоғам үшін қаншалықты маңызы барлығын сол кәсіпті таңдағандар,осы жолда еңбек етіп,тер төгіп жүрген жандар ғана түсінеді.


]]>
admin Sat, 12 Jul 2025 14:02:45 +0600
Корғанова Гулжамила Мырзакаримовна http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/227-koranova-gulzhamila-myrzakarimovna.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/227-koranova-gulzhamila-myrzakarimovna.html

                         ҚМҚПИ   Педагогика және психология   ( Мектеп жасына дейінгі)

Білімі - жоғары 

  Санаты - Педагог-модератор(2024ж)

        Еңбек өтілі: 30- жыл.

Мен өз мамандығымды жақсы көремін, өйткені балалармен өсіп ,жетіліп олармен бірге бақытты балалық шақты бастан кешемін.Менің нақты білерім мен дұрыс тандау жасадым.

Адамның өмірінде болашағына жол сілтейтін бірмаңызды шешім қабылдайды. Бұл кәсіптітаңдау. Кейбір жоғарғы оқу орнын бітірушілер кәсіби бағыт беретін саланы таңдайды, ал мен «Тәрбиеші» мамандығын таңдадым.

Тәрбиешінің жұмысы жеңіл деп айтуға болмайды. Бұл тынымсыз күнделікті жұмыс, менің мойынымда кішкентай баланы тәрбиелеу үшін үлкен жауапкершілік жатады. Мен дұрыс мамандық таңдағанымды білемін.

Балалардың жарқың жүздері, күлкісі, ата-аналардың ризашылығы соның белгісі. Біздің мамандық басқа мамандық сияқты емес, махаббатпен қоршалған, шынайы махаббатқа толы. Мен балалардың анасындай ,оларды жақсы көремін. Әрістеріне, сөздеріне түсінушілікпен қараймын.

Әрбір бала ол жеке тұлға. Әр түрлі қабілетті, біреуі сезімтал, біреу тұйық, бәреуі шапшаң, біреуі талантты. Бәр баламен дос болып, тілін тапқың келеді. Кейде ата-аналардың баламның мұндай қабілетін білмеппін, сізге рахмет деген кезде төбең көкке жеткендей, көңілім көтеріліп қалады.  Әр бала балабақшаға келгенде, өз үйіндегідей жылулықты сезініп, өзін еркін ұстап балабақшаны өзінің екінші үйіндей санайды. Мен  балаларыма ертегімен театр қойылымдарын көрсетемін, өлең мақал мәтелдер, қалыптан тыс әдістермен әртүрлі суреттер салуды үйретемін.  Балабақшада тәрбие-барлық тәрбиенің бастамасы. Тәрбиеші балаларды адам мәдениетінің әлеміне,күрделі және алуан түрлі қарым-қатынастардың әлеміне ертетін үлкендердің бірі.



]]>

                         ҚМҚПИ   Педагогика және психология   ( Мектеп жасына дейінгі)

Білімі - жоғары 

  Санаты - Педагог-модератор(2024ж)

        Еңбек өтілі: 30- жыл.

Мен өз мамандығымды жақсы көремін, өйткені балалармен өсіп ,жетіліп олармен бірге бақытты балалық шақты бастан кешемін.Менің нақты білерім мен дұрыс тандау жасадым.

Адамның өмірінде болашағына жол сілтейтін бірмаңызды шешім қабылдайды. Бұл кәсіптітаңдау. Кейбір жоғарғы оқу орнын бітірушілер кәсіби бағыт беретін саланы таңдайды, ал мен «Тәрбиеші» мамандығын таңдадым.

Тәрбиешінің жұмысы жеңіл деп айтуға болмайды. Бұл тынымсыз күнделікті жұмыс, менің мойынымда кішкентай баланы тәрбиелеу үшін үлкен жауапкершілік жатады. Мен дұрыс мамандық таңдағанымды білемін.

Балалардың жарқың жүздері, күлкісі, ата-аналардың ризашылығы соның белгісі. Біздің мамандық басқа мамандық сияқты емес, махаббатпен қоршалған, шынайы махаббатқа толы. Мен балалардың анасындай ,оларды жақсы көремін. Әрістеріне, сөздеріне түсінушілікпен қараймын.

Әрбір бала ол жеке тұлға. Әр түрлі қабілетті, біреуі сезімтал, біреу тұйық, бәреуі шапшаң, біреуі талантты. Бәр баламен дос болып, тілін тапқың келеді. Кейде ата-аналардың баламның мұндай қабілетін білмеппін, сізге рахмет деген кезде төбең көкке жеткендей, көңілім көтеріліп қалады.  Әр бала балабақшаға келгенде, өз үйіндегідей жылулықты сезініп, өзін еркін ұстап балабақшаны өзінің екінші үйіндей санайды. Мен  балаларыма ертегімен театр қойылымдарын көрсетемін, өлең мақал мәтелдер, қалыптан тыс әдістермен әртүрлі суреттер салуды үйретемін.  Балабақшада тәрбие-барлық тәрбиенің бастамасы. Тәрбиеші балаларды адам мәдениетінің әлеміне,күрделі және алуан түрлі қарым-қатынастардың әлеміне ертетін үлкендердің бірі.



]]>
admin Sat, 12 Jul 2025 13:51:36 +0600
Оспанова Гульнар Сагидолдаевна http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/administraciya/691-ospanova-gulnar-sagidoldaevna.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/administraciya/691-ospanova-gulnar-sagidoldaevna.html

 Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты  мамандығы:  "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі"  Аймактық әлеуметтік -инновациялық университеті "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" Білімі - жоғары 

 Санаты - педагог-модератор 2021ж

       Еңбек өтілі 25- жыл.

                                                         «Мен мектепке дейінгі мекеме әдіскерімін»
Өз сөзімді бастай келе жаңашыл әдіскер қандай болу керек?- деген сұраққа жауап бергім келеді. 

Жаңашыл әдіскер
- Әдіскер - технолог
- әдіскер - басқарушы
- әдіскер - педагог
- әдіскер - зерттеуші
Бірінші орында балаға жан тәнімен жылуын беру, өз мамандығын сүйетін жан болу керек.
Менің өмірдегі бақытым – жүрек қалауым балалармен жұмыс жасау, балалардың қуанышымен күлкісінен нәр алу. Ғұлама ұстаз Әл - Фараби айтқандай «Білім берме, тәрбие бер» - деген екен «Тәрбие – өмірдің өзекті мәселесі» екенін есімізге сала отырып, біз өз - өзімізді ізгілікке, имандылыққа, ұлтжандылыққа, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелесең ғана, баланы дұрыс баулығаның! Сонда ғана балаларымыздың болашағына, тәрбиесіне жауапты жандармыз. Балабақшаның әрбір күнін қызықты да тартымды, мәнді де мағыналы өткізуді жоспарлаған тәрбиешінің мақсаты – бала тағдырына жауапты екенін естен шығармау. Сол себептен өз ісімді балабақшамыздағы тәрбиешілердің заман талабына сай білімдерін жетілдіріп, шығармашылықпен жұмыс жасауына бағыт бағдар беріп қолымнан келгенше көмектесуге тырысамын.






]]>


 Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты  мамандығы:  "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі"  Аймактық әлеуметтік -инновациялық университеті "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" Білімі - жоғары 

 Санаты - педагог-модератор 2021ж

       Еңбек өтілі 25- жыл.

                                                         «Мен мектепке дейінгі мекеме әдіскерімін»
Өз сөзімді бастай келе жаңашыл әдіскер қандай болу керек?- деген сұраққа жауап бергім келеді. 

Жаңашыл әдіскер
- Әдіскер - технолог
- әдіскер - басқарушы
- әдіскер - педагог
- әдіскер - зерттеуші
Бірінші орында балаға жан тәнімен жылуын беру, өз мамандығын сүйетін жан болу керек.
Менің өмірдегі бақытым – жүрек қалауым балалармен жұмыс жасау, балалардың қуанышымен күлкісінен нәр алу. Ғұлама ұстаз Әл - Фараби айтқандай «Білім берме, тәрбие бер» - деген екен «Тәрбие – өмірдің өзекті мәселесі» екенін есімізге сала отырып, біз өз - өзімізді ізгілікке, имандылыққа, ұлтжандылыққа, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелесең ғана, баланы дұрыс баулығаның! Сонда ғана балаларымыздың болашағына, тәрбиесіне жауапты жандармыз. Балабақшаның әрбір күнін қызықты да тартымды, мәнді де мағыналы өткізуді жоспарлаған тәрбиешінің мақсаты – бала тағдырына жауапты екенін естен шығармау. Сол себептен өз ісімді балабақшамыздағы тәрбиешілердің заман талабына сай білімдерін жетілдіріп, шығармашылықпен жұмыс жасауына бағыт бағдар беріп қолымнан келгенше көмектесуге тырысамын.






]]>
admin118 Fri, 11 Jul 2025 11:34:32 +0600
Таскулова Маржан Сапарбаевна http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/221-taskulova-marzhan-saparbaevna.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/221-taskulova-marzhan-saparbaevna.html

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік  университеті "Педагогика және бастауыш оқыту"

 Академик Ә. Куатбеков  атындағы  Халықтар достығы университеті (мектеп дейінгі оқыту және тәрбиелеу )

Білімі - жоғары 

Санаты -  Педагог-модератор(2024ж)

     Еңбек өтілі 15- жыл.


Менің тәрбиешілік еңбек жолымның басталуына көп уақыт бола қоймаса да балабақша өмірі мен үшін соншалық таныс, көзіме оттай ыстық, көңіліме әбден жақын болып кетті. Бала тәрбиесі отбасынан басталып балабақшада, мектепте жалғасы табады. Бір аңдағаным тәрбиеші болу түсінген жанға асқан жауапкершілік пен орасан еңбекті қажет етеді.Күн сайын бір жаңалықты ашқын келеді, көп ізденіп, тәрбиеленушілерін көп нәрсені білгенін, ақылды, ұқыпты, болғанын қалайсың.

Олай дейтініміз - тәрбиеші еңбегі біріншіден,адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс болса, екіншіден ол үнемі тәрбиенушілермен қарым - қатынаста болып, білсем үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына  алған маман. 

Тәрбиеші өз ісіне деген сүйіспеншілікті тәрбиеленушілерімен ұштастыра алғанда ғана шын мәнінде тәрбиеші болмақ.Біздер тәрбиешілер күнделікті өмірдің жай ғана адамы емес, болашақты құрушылардың, адамзаттың сәулетті болашағын жасаушыларды тәрбиелеп отырғанымызды ойласақ, өзінен өзі тәрбиеші мұратының қандай айқын болатынына көз жеткізе бағамдап, жауапкершілігін терең ұғына түсеміз. Әр баланың өмірі - бір тағдыр.Сондықтан бала үшін жұмысты жандандыру басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу.

Бала жанын ұғына білу баланың ықласын оята білу,кең ойлай білуге үйрету үшін шығармашылық   ізденіс қажет.

Сол бір балаң арманымен мен де бүгін тәрбиеші деген киелі мамандықтың иесі болып жүрмін және өте мақтан етемін.



]]>

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік  университеті "Педагогика және бастауыш оқыту"

 Академик Ә. Куатбеков  атындағы  Халықтар достығы университеті (мектеп дейінгі оқыту және тәрбиелеу )

Білімі - жоғары 

Санаты -  Педагог-модератор(2024ж)

     Еңбек өтілі 15- жыл.


Менің тәрбиешілік еңбек жолымның басталуына көп уақыт бола қоймаса да балабақша өмірі мен үшін соншалық таныс, көзіме оттай ыстық, көңіліме әбден жақын болып кетті. Бала тәрбиесі отбасынан басталып балабақшада, мектепте жалғасы табады. Бір аңдағаным тәрбиеші болу түсінген жанға асқан жауапкершілік пен орасан еңбекті қажет етеді.Күн сайын бір жаңалықты ашқын келеді, көп ізденіп, тәрбиеленушілерін көп нәрсені білгенін, ақылды, ұқыпты, болғанын қалайсың.

Олай дейтініміз - тәрбиеші еңбегі біріншіден,адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс болса, екіншіден ол үнемі тәрбиенушілермен қарым - қатынаста болып, білсем үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына  алған маман. 

Тәрбиеші өз ісіне деген сүйіспеншілікті тәрбиеленушілерімен ұштастыра алғанда ғана шын мәнінде тәрбиеші болмақ.Біздер тәрбиешілер күнделікті өмірдің жай ғана адамы емес, болашақты құрушылардың, адамзаттың сәулетті болашағын жасаушыларды тәрбиелеп отырғанымызды ойласақ, өзінен өзі тәрбиеші мұратының қандай айқын болатынына көз жеткізе бағамдап, жауапкершілігін терең ұғына түсеміз. Әр баланың өмірі - бір тағдыр.Сондықтан бала үшін жұмысты жандандыру басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу.

Бала жанын ұғына білу баланың ықласын оята білу,кең ойлай білуге үйрету үшін шығармашылық   ізденіс қажет.

Сол бір балаң арманымен мен де бүгін тәрбиеші деген киелі мамандықтың иесі болып жүрмін және өте мақтан етемін.



]]>
admin Fri, 11 Jul 2025 11:30:04 +0600
Тәрбиеші http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1578-trbiesh.html http://118.almatybala.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/1578-trbiesh.html
]]>

]]>
admin118 Fri, 11 Jul 2025 10:12:56 +0600